Воротникова Ірина Павлівна, старший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук.
Освіта: повна вища. Закінчила Луганський державний педагогічний інститут імені Тараса Шевченка (вчитель математики, інформатики та обчислювальної техніки), Харківський регіональний інститут управління Української академії державного управління при Президентові України (магістр державного управління), аспірантуру Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (кандидат педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти).
Автор: Інститут
Інноваційний пошук освітян Дніпровського району: від теорії до успіху
Шановні колеги! Пропонуємо Вашій увазі інформаційно-методичний збірник «Інноваційний пошук освітян Дніпровського району: від теорії до успіху». В інформаційно-методичному збірнику презентовано досвід дослідно-експериментальної діяльності педагогічних працівників Дніпровського району міста Києва на Всеукраїнському та регіональному рівні. Збірник містить методичні та психологічні поради в умовах роботи експериментального навчального закладу, а також розробки фрагментів уроків в експериментальних класах, які ілюструють особливості організації навчально-виховного процесу в умовах використання різноманітних інноваційних технологій.
Матеріали, представлені в збірнику, будуть корисні для керівників навчальних закладів, педагогів, слухачів курсів підвищення кваліфікації, студентів, магістрантів та аспірантів педагогічних ВНЗ.
Інформаційно-методичний збірник «Інноваційний пошук освітян Дніпровського району: від теорії до успіху»
Засідання міської експертної комісії 14 травня 2015 року
14 травня 2015 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи у навчальних закладах м.Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення десяти експериментальних педагогічних досліджень.
Сергієнко В.П. «Взаємодія загальноосвітнього та вищого навчального закладів з удосконалення підготовки майбутніх учителів інформатики»: презентація виступу
Хоменко З.І. «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва»: презентація виступу
Долматова Г.С. «Школа здоров’я»: презентація виступу
Бобровський М.В. «Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м.Києва»: презентація виступу
Пащенко О.М. «Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
Доній В.В. «Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація виступу
Антипіна Г.Б. «Викладання природничо-математичних дисциплін на основі інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
Орап В.І. «Розвиток навчальної автономії учнів загальноосвітнього навчального закладу»: презентація виступу
Руденко О.Д. «Розвиток освітнього простору білінгвального навчального закладу в умовах трансформаційних змін»: презентація виступу
Дятленко Н.М. «Педагогічні практики адаптивної освіти дошкільників»: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 21 квітня 2015 року
21 квітня 2015 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи у навчальних закладах м.Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення п’яти експериментальних педагогічних досліджень.
Учасникам засідання було представлено педагогічне експериментальне дослідження «Упровадження мультипрофільного навчання в старших класах загальноосвітніх навчальних закладів», проведення якого заплановано з квітня 2015 року на базі спеціалізованої школи І–ІІІ ступенів імені Хо Ши Міна з поглибленим вивченням англійської мови №251, школи І–ІІІ ступенів №202 Деснянського району, школи І–ІІІ ступенів №206 Святошинського району.
Куц В.М. «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах ЗНЗ»: презентація виступу
Цимбалюк О.А. «Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня як закладу інноваційного типу розвитку»: презентація виступу
Кочерга О.В. «Вплив баламетрики на психофізичний розвиток дітей із особливими освітніми потребами у навчально-корекційному процесі»: презентація виступу
Кондратенко Н.Г. «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах ЗНЗ»: презентація виступу
Загородня В.М. «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах ЗНЗ»: презентація виступу
Упровадження відкритої освіти у навчально-виховний процес вечірньої спеціальної школи
Експериментальна база: Загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступенів «Вечірня (змінна) спеціальна школа №27» міста Києва
Термін проведення: 01.01.2015 р. – 31.12.2019 р.
Науковий керівник: Воротникова І. П., доцент кафедри методики природничо-математичної освіти та технологій, старший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук.
Засідання міської експертної комісії 12.02.2015 року
12 лютого 2015 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи у навчальних закладах м. Києва. Порядком денним передбачалося представлення й обговорення 7 експериментальних педагогічних досліджень.
Учасники засідання ознайомилися з результатами дослідно-експериментальної роботи «Театральний клас», що упродовж 2010–2014 рр. проводилася у СШ №23 із поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району й ухвалили рішення про впровадження результатів експериментального дослідження в освітній процес навчального закладу. Особливий інтерес присутні виявили до дослідно-експериментальної роботи з актуальної теми: «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі», рекомендованої до проведення на базі гімназії №75 Печерського району.
Засідання міської експертної комісії 15.01.2015 року
15 січня 2015 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи у навчальних закладах м.Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення 7 експериментальних педагогічних досліджень.
Учасникам засідання було представлено заявки і програми дослідно-експериментальних робіт, рекомендовані до проведення з 2015 року, а саме: «Упровадження відкритої освіти у навчально-виховний процес вечірньої спеціальної школи» – на базі вечірньої (змінної) спеціальної школи ІІ – ІІІ ступенів №27 та «Формування інноваційного освітнього простору української моделі початкової школи Монтессорі» – на базі НВК Монтессорі з поглибленим вивченням англійської мови.
Засідання міської експертної комісії 11.12.2014 року
11 грудня 2014 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м.Києва. На порядок денний було винесено три питання: про затвердження заявок і програм щодо проведення дослідно-експериментальної роботи; про затвердження звітів щодо перебігу і результатів дослідно-експериментальної роботи за етапами дослідження; про завершення дослідно-експериментальної роботи.
Перебіг дослідно-експериментальної роботи у спеціальній школі-інтернаті №16
9 грудня 2014 року в межах виконання завдань дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня «Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи», що здійснюється на базі Київської спеціальної школи-інтернату №16, відбувся практичний семінар на тему: «Інноваційне освітнє середовище спеціальної школи» за участю співробітників науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, методистів науково-методичного центру управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
Учасники семінару під час майстер-класу із трудового навчання мали можливість спостерігати за діяльністю учнів у вправлянні із квілінгу, фелтингу, орігамі, вишивання атласною стрічкою, художнього витинання, тістопластики, бісероплетіння, килимового ткацтва, столярної справи та отримали позитивні враження від перегляду виставки результатів праці дітей.
Презентація щодо формування інноваційного освітньо-корекційного простору розпочалася з екскурсії по школі, під час якої гості мали змогу оглянути спеціальні навчальні приміщення, оснащені сучасним корекційним обладнанням, – кабінети розвитку мовлення, музичного мистецтва, лікувальної фізкультури, ігрову та сенсорну кімнати.
Батл хорів. Пісні моєї героїчної Батьківщини
8 грудня 2014 року в актовій залі СШ №120, яка упроваджує громадсько-активну модель школи, відбувся фінальний етап І загальношкільного конкурсу «Батл хорів. Пісні моєї героїчної Батьківщини». Почесним гостем та головним суддею конкурсу став відомий співак та громадський діяч, засновник Міжнародного етнічного фестивалю «Країна мрій», суддя телевізійного проекту «Голос країни», фронтмен гурту «Воплі Відоплясова» Олег Скрипка.
В заключному концерті конкурсу «Батл хорів. Пісні моєї героїчної Батьківщини» взяли участь 8 класів-хорів. Треба зазначити, що в картингових етапах взяли участь 26 класів, від 2 до 11-го. Довго зберігалась інтрига, бо щільний графік гастролей Олега Скрипки та благодійницьких заходів напередодні різдвяних та новорічних свят не дозволяла призначити дату зустрічі…