Теми досліджень співробітників НДЛ та публікації за темами досліджень
№ | ПІБ | Тема дослідження |
1 | Пруцакова О.Л. | |
Друковані праці за темою дослідження | ||
1 | ||
№ | ПІБ | Тема дослідження |
2 | Лавриненко О.В. | Коучинг в освіті |
Друковані праці за темою дослідження: | ||
1 | Можливості коучингу у менеджменті педагогічних інновацій системи післядипломної освіти. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : зб. матеріалів доп. учасн. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Тернопіль, Україна, 15-16 квітня 2021 р. Тернопіль : СМП «Тайп», 2021. С. 250-253. [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/handle/123456789/5712 |
|
№ | ПІБ | Тема дослідження |
3 | Линьов К.О. | «Розвиток лідерської компетентності керівника закладу загальної середньої освіти у системі післядипломної освіти» |
Друковані праці за темою дослідження: | ||
1 | Розвиток методологічної культури керівника навчального закладу в умовах модернізації системи освіти // Механізми управління розвитком організаційної культури загальноосвітнього навчального закладу: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 4-5 квітня 2013 р. – К.: Арт Економі, 2013. –с.7-8 | |
2 | Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу // Освітологія. – 2013. – № 2. С. 93-96 | |
3 | Управлінський вплив керівника щодо впровадження інформатизації навчального закладу // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей. – Ялта: РВВ КГУ, 2013. – Вип. 41. – Ч. 5. – С. 163-168. | |
4 | Розвиток полікультурної компетентності керівників навчальних закладів в умовах післядипломної освіти / Костянтин Линьов // Wielokulturowosc i educacja / red.: T.Lewowicki, W. Ognevjuk, E. Ogrodzka-Mazur, S. Sysojewa. – Warszawa-Cieszyn-Kijow, 2014. – S. 217-225 | |
5 | Підготовка керівника закладу середньої освіти в університетах України на засадах лідерства // Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис. – № 3. – Додаток 1: Інтеграція вищої освіти і науки. – К., 2015. – С. 128-132 | |
6 | Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства // Педагогічний процес: теорія і практика (серія: Педагогіка). – 2016. – № 2 (53). – С. 26-31 | |
7 | Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / Костянтин Линьов // Електронне наукове видання «Освітологічний дискурс». – К.: КУБГ, 2016. – Випуск 2 (14). – Режим доступу: http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/378. – С. 153-164 | |
8 | Лідерство у контексті еволюції підходів до осмислення феномену в освіті / Костянтин Линьов // ScienceRise: Pedagogical Education. – Volume 8 (4). – August 2016. – C. 29-34. – DOI: http://dx.doi.org/10.15587/.2016.76221. – Режим доступу: http://journals.uran.ua/sr_edu/article/view/76221 | |
9 | Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / Костянтин Линьов // Освітологія. – № 5. – 2016. – С. 50-56 | |
10 | Прийняття управлінського рішення у закладі середньої освіти на засадах лідерства: навчальний посібник / К.О.Линьов. – К.: ДП «НВЦ «Пріоритети», 2016. – 36 с. ISBN 978-617-7288-36-6 | |
11 | Линьов К.О., Линьова І.О. Розробка та реалізація Концепції розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства: навчальний посібник / К.О.Линьов, І.О.Линьова. – К.: ДП «НВЦ «Пріоритети», 2016. – 36 с. ISBN 978-617-7288-35-9 | |
12 | Упровадження парадигми лідерства у закладі середньої освіти // Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2017. – № 2. – Додаток 1: Університет і лідерство. – С. 21-24 | |
13 | Процесно орієнтоване лідерство керівника закладу освіти у контексті теорії спіральної динаміки / Костянтин Линьов // International Scientific Journal of Universities and Leadership. – 2017. – № 1 (4). Режим доступу: http://elite-journal.org/zmist-4/rozdil-1-rozvitok-liderskogo-potenci-5/ | |
14 | Линьов К.О., Линьов В.К. Управління розвитком ІКТ компетентності керівника закладу освіти / Костянтин Линьов, Всеволод Линьов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. – 2017. – № 3. – С. 345-354. Режим доступу:http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/ openedu/article/view/101/137#.Wb17P7puJGM | |
№ | ПІБ | Тема дослідження |
Друковані праці за темою дослідження: | ||
№ | ПІБ | Тема дослідження |
Друковані праці за темою дослідження: | ||
№ | ПІБ | Тема дослідження |
4 | Якубов С.В. | “Проектування навчального середовища системи Moodle для персоналізації навчання учнів у закладі загальної середньої освіти” |
Друковані праці за темою дослідження: | ||
1 | Упровадження елементів дистанційного навчання школярів / С. Якубов // Школа: інформаційно-методичний журнал – К. 2013. – № 2(86). – С. 4 – 6. | |
2 | Дистанційне навчання. Організація процесу / С. Якубов //Директор школи. – К. 2015. – № 1(97). – С. 57 – 65. | |
3 | Інверсне навчання. Нова організація шкільної освіти / С. Якубов //Директор школи. – К. 2015. – № 7(103). – С. 57 – 65. | |
4 | Персоналізоване навчання. Основні визначення та напрямки впровадження / С. Якубов //Директор школи. – К. 2016. – № 5(117). – С. 67 – 85. | |
5 | Бобровський М.В., Якубов С.В. Експеримент з дистанційного навчання у школах м. Києва, перехід до змішаного навчання з елементами персоналізації на основі платформи Moodle 3.2. П’ята міжнародна науково-практична конференція “MoodleMoot Ukraine 2017. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle”. (Київ, КНУБА, 26-27 травня 2017 р.): тези доповідей. КНУБА, 2017. – С. 8. |