Експериментальна база ДЕР:
- ЗНЗ І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа №45» Подільського району м. Києва;
- Школа І – III ступенів № 190 Деснянського району міста Києва
Термін дослідженння: 2024–2028 р.р.
Науковий керівник – Якунін Ярослав Юрійович, науковий керівник експерименту, кандидат хімічних наук, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка
Керівники проєкту:
Пошелюжний Олександр Валентинович, директор ЗНЗ І-ІІІ ступенів «Середня загальноосвітня школа №45» Подільського району м. Києва.
Мартинець Микола Андрійович, директор школи І-ІІІ ступенів № 190 Деснянського району міста Києва.
Мета дослідно-експериментальної роботи:
Розробити і експериментально дослідити ефективність системи допрофільного диференційованого навчання в умовах ЗЗСО м. Києва шляхом вибору індивідуальної освітньої траєкторії учнів.
Основні завдання ДЕР:
- розробити та узгодити експериментальні навчальні плани для учнів 8-9 класів;
- забезпечити науково-методичну підготовку вчителів (інструктажі, консультації, методичні наради, тощо) для роботи в мобільних допрофільних групах;
- скласти і впровадити індивідуальні графіки навчання школярів в умовах навчального закладу;
- визначити і здійснити необхідні заходи для попередньої підготовки учнів до навчання у допрофільних мобільних групах;
- вивчити мотиваційну та психологічну готовність учнів до вибору поглибленого вивчення окремих предметів навчання;
- здійснювати моніторинг та аналіз психологічного стану та якості навчальних досягнень учнів як головних показників успішності реалізації експериментально-дослідної роботи.
- Обґрунтувати організаційно-педагогічні умови впровадження системи психолого-педагогічного та методичного супроводу допрофільного диференційованого навчання в 8-9 класах в умовах ЗЗСО.
Заявка і програма: