«Впровадження допрофільного диференційованого навчання в умовах ЗЗСО шляхом вибору індивідуальної освітньої траєкторії учня в середній школі (8 та 9 класи)»

Експериментальна база ДЕР: Ліцей № 107 «Введенський»» Подільського району м. Києва

Термін дослідженння: 2024–2028 р.р.

Науковий керівникЯкунін Ярослав Юрійович, кандидат хімічних наук, доцент кафедри природничо-математичної освіти і технологій Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка

Керівник експерименту: Спітковська Катерина Василівна, директор Ліцею № 107 «Введенський»» Подільського району м. Києва

Мета: розробити і експериментально перевірити ефективність системи допрофільного диференційованого навчання в умовах ЗЗСО шляхом вибору індивідуальної освітньої траєкторії учня в середній школі (8 та 9 класи)

Основні завдання дослідження:

  • розробити та узгодити експериментальні  навчальні плани для здобувачів освіти 8-9 класів;
  • забезпечити науково-методичну підготовку вчителів (інструктажі, консультації, методичні наради, тощо) для роботи в мобільних допрофільних групах;
  • скласти і впровадити індивідуальні графіки навчання здобувачів освіти в умовах навчального закладу;
  • визначити і здійснити необхідні заходи для попередньої підготовки здобувачів освіти до навчання у допрофільних мобільних групах;
  • вивчити мотиваційну та психологічну готовність здобувачів освіти до вибору поглибленого вивчення окремих предметів навчання;
  • здійснювати моніторинг та аналіз психологічного стану та якості навчальних досягнень здобувачів освіти як головних показників успішності реалізації експериментально-дослідної роботи.
  • розробити систему допрофільного диференційованого навчання в умовах ЗЗСО шляхом вибору індивідуальної освітньої траєкторії учня і експериментально перевірити її ефективність у 8 та 9 класах

Заявка і програма: http://surl.li/ujvdr