Засідання міської експертної комісії 15.01.2015 року

09815 січня 2015 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи у навчальних закладах м.Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення 7 експериментальних педагогічних досліджень.
Учасникам засідання було представлено заявки і програми дослідно-експериментальних робіт, рекомендовані до проведення з 2015 року, а саме: «Упровадження відкритої освіти у навчально-виховний процес вечірньої спеціальної школи» – на базі вечірньої (змінної) спеціальної школи ІІ – ІІІ ступенів №27 та «Формування інноваційного освітнього простору української моделі початкової школи Монтессорі» – на базі НВК Монтессорі з поглибленим вивченням англійської мови.


У перебігу засідання присутні ознайомилися з результатами проведення дослідно-експериментальних робіт із тем: «Психолого-педагогічний супровід дітей із особливими потребами (порушення мовлення) у загальноосвітніх навчальних закладах» – СЗШ №141; «Проектування змісту і структури ЕНКК для учнів початкової школи» – ліцей №157; «Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу з предметним викладанням у початковій школі» – СШ №112; «Проектування освітнього простору молодших школярів Ліцею міжнародних відносин №51 як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку» – ліцей міжнародних відносин №51; «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва», що здійснюється на базі СЗШ №119, СШ №189, СШ №207, СЗШ №238, СЗШ №282, економіко-правового ліцею, гімназії «Києво-Могилянський колегіум», СЗШ №306, ліцей №293, СЗШ №264.
Учасники засідання експертної комісії схвально оцінили представлені ініціаторами дослідно-експериментальних робіт матеріали досліджень.
Члени комісії одноголосно ухвалили рішення про схвалення наданих звітів та затвердження програм наступних етапів дослідно-експериментальної роботи.

Leave a Reply