Засідання міської експертної комісії 11.12.2014 року

bgr_meetings_groups11 грудня 2014 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах м.Києва. На порядок денний було винесено три питання: про затвердження заявок і програм щодо проведення дослідно-експериментальної роботи; про затвердження звітів щодо перебігу і результатів дослідно-експериментальної роботи за етапами дослідження; про завершення дослідно-експериментальної роботи.


Учасники засідання експертної комісії розглянули дві заявки на проведення дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня за темами: «Умови розвитку інтелектуально обдарованих дітей в інноваційному освітньому просторі Оболонського району» – у навчальних закладах: ДНЗ №661, 263, 531, 527, 190, 660, 668, 636, 579, 523, 685; ЗНЗ №9, 232, 240, гімназії «Оболонь», санаторній школі-інтернаті №22, позашкільному навчальному закладі «Сфера» та «Модель методичного Центру відкритої освіти з програмування та веб-дизайну в середній школі» у загальноосвітніх навчальних закладах: гімназії №39, СШ №207 з поглибленим вивченням англійської мови, СЗШ №249, СШ №250 з поглибленим вивченням математики, СЗШ №263 ім. Євгена Коновальця, СШ №313 з поглибленим вивченням інформаційних технологій Деснянського району.

Члени комісії одноголосно ухвалили рішення про затвердження заявок і програм та відкриття дослідно-експериментальної роботи на базі вказаних навчальних закладів.
Члени експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи затвердили 5 звітів про перебіг і результати дослідно-експериментальної роботи за окремі етапи та програми наступних етапів дослідження за темами: «Тьюторська підтримка в сучасній школі», що здійснюється на базі приватної школи «Афіни» Солом’янського району; «Психолого-педагогічне управління навчальною діяльністю соціально-занедбаних учнів та учнів із затримкою психічного розвитку в умовах середньої загальноосвітньої школи» – СЗШ №231 Оболонського району; «Психолого-педагогічний супровід дітей із особливими потребами (порушення мовлення) у загальноосвітніх навчальних закладах» – СЗШ №184 Дніпровського району; «Моніторинг діяльності навчального закладу «Школа повного дня» – гімназія «Ерудит» Солом’янського району; «Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі» – СЗШ №103 Дніпровського району.
Члени міської експертної комісії мали можливість ознайомитися із результатами дослідно-експериментальної роботи за темами:
– «Українська модель початкової школи Монтессорі», проведеної на базі НВК Монтессорі з поглибленим вивченням англійської мови Дніпровського району і рекомендували подальше упровадженням результатів дослідження у навчально-виховний процес навчального закладу.
– «Розвиток інтелектуальної складової особистості учня початкової та основної школи на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток», проведеної на базі гімназії №261 Дарницького району і рекомендували завершити дослідження у зв’язку із закінченням терміну дослідно-експериментальної роботи.

Leave a Reply