Засідання міської експертної комісії 13.10.2014 року

78913 листопада 2014 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи у навчальних закладах м. Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення 7 експериментальних педагогічних досліджень.
 Учасникам засідання було представлено заявки і програми дослідно-експериментальних робіт, рекомендовані до проведення з 2014-2015 навчального року, а саме: «Упровадження елементів дистанційного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів» – на базі Фінансового ліцею; «Упровадження елементів музейної педагогіки у навчально-виховну роботу сучасного ДНЗ» – на базі ДНЗ №444; «Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі» – на базі НВК №167 з поглибленим вивченням німецької мови.


 У перебігу засідання присутні ознайомилися з результатами проведення дослідно-експериментальних робіт із тем: «Психолого-педагогічні та методичні основи побудови навчання як цілісного творчого процесу на основі принципів науково-педагогічного проекту «Росток», що здійснюється на базі СЗШ №31; «Розвиток творчого потенціалу дитини молодшого шкільного віку з урахуванням її індивідуальних можливостей та нахилів за науково-педагогічним проектом «Росток» – на базі СЗШ №201; «Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток» – на базі НВК №240 «Соціум».
 Учасники засідання експертної комісії схвально оцінили представлені ініціаторами дослідно-експериментальних робіт матеріали досліджень. Активне обговорення викликали результати дослідно-експериментальної роботи з теми: «Профільне навчання на основі індивідуального вибору учнем траєкторії свого розвитку», проведеної на базі гімназії №191 імені П.Г.Тичини.
 Члени комісії одноголосно ухвалили рішення про схвалення наданих звітів та завершення дослідно-експериментальної роботи «Профільне навчання на основі індивідуального вибору учнем траєкторії свого розвитку» із подальшим упровадженням результатів у навчально-виховний процес гімназії.

Leave a Reply