22 квітня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним засідання передбачалося представлення, експертиза й обговорення 14 експериментальних проектів.
Заступник директора з науково-методичної роботи гімназії біотехнологій №177 Т.І.Рачук представив на розгляд комісії дослідно-експериментальний проект «Упровадження модульно-рейтингової системи в навчально-виховний процес «гімназії – школи повного дня», що спричинило серед учасників засідання активну дискусію з питання особливостей модульно-рейтингової системи та її реалізації в освітньому просторі ЗНЗ та ВНЗ.
Директор Кловського ліцею №77 І.Б.Співакова презентувала дослідно-експериментальний проект «Організаційно-педагогічні умови інноваційного типу розвитку освітнього простору ліцею».
Особливий інтерес викликав звіт про перебіг і результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Проектування та апробація сценаріїв модульно-розвивальних занять із української мови» на базі ліцею №157 Оболонського району м. Києва.
- Т.В.Козлова. Проектування та апробація сценаріїв модульно-розвивальних занять із української мови (ліцей №157 Оболонського району): презентація виступу
- Т.І.Рачук. Упровадження модульно-рейтингової системи в навчально-виховний процес «гімназії – школи повного дня» (гімназія біотехнологій №177 Солом’янського району): презентація виступу
- А.С.Мішина. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі (СЗШ №184 Дніпровського району): презентація виступу
- Н.О.Сергієнко. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі (НВК №167 Дніпровського району): презентація виступу
На засіданні комісії було представлено звіти про перебіг та результати дослідно-експериментальної роботи за окремими етапами із таких тем: «Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі» (СЗШ №233), «Розвиток проектної компетентності учнів засобами інтерактивного навчання» (CШ №98), «Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі» (СЗШ №184, НВК №167), «Формування професійної орієнтації учнів у процесі викладання спеціального курсу «Надра земні (основи геології)» у середній загальноосвітній школі» (СЗШ №256), «Педагогічні практики адаптивної освіти дошкільників» (ДНЗ №63, ДНЗ №82, ДНЗ №152, ДНЗ №273).
Члени комісії одноголосно схвалили надані звіти.