22 січня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним засідання передбачалося представлення, експертиза й обговорення 20 експериментальних проектів. Особливий інтерес присутніх викликав звіт про перебіг і результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Віртуальний клас як комп’ютерно-орієнтоване навчальне середовище загальноосвітнього навчального закладу», що проводиться на базі спеціалізованої школи з поглибленим вивченням російської мови №210.
- І.В.Погосян. Школа повного дня (на базі СЗШ №275): презентація виступу
- Ю.В.Корцова. Школа повного дня (на базі СШ №307): презентація виступу
- О.М.Костенко. Віртуальний клас як комп’ютерно-орієнтоване навчальне середовище загальноосвітнього навчального закладу (на базі СШ №210): презентація виступу
- В.І.Ковальчук. Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі: презентація виступу
- О.Л.Власюк. Розроблення моделі впровадження інтегративно-діяльнісного підходу до вивчення природничо-математичних дисциплін за науково-педагогічним проектом «Росток» (на базі СШ №202): презентація виступу
- Г.В.Гмиря. Допрофесійна та допрофільна підготовка учнів у медичних профільних класах та класах із поглибленим вивченням природничих наук (на базі СЗШ №201): презентація виступу
На засіданні комісії було представлено звіти про перебіг та результати дослідно-експериментальної роботи з таких тем: «Школа повного дня» на базі СШ №307 та СЗШ №275; «Віртуальний клас як комп’ютерно-орієнтоване навчальне середовище загальноосвітнього навчального закладу» на базі СШ №210; «Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі» СШ №120, СШ №129, СШ №317, СШ №234, СЗШ №162, СЗШ №205, СШ №23, СЗШ №9, гімназія №30 «Еконад», ліцей №157; «Розроблення моделі впровадження інтегративно-діяльнісного підходу до вивчення природничо-математичних дисциплін за науково-педагогічним проектом «Росток» у спеціалізованій школі» на базі СШ №202; «Допрофесійна та допрофільна підготовка учнів у медичних профільних класах та класах із поглибленим вивченням природничих наук в умовах співпраці загальноосвітнього навчального закладу, вищого навчального закладу та закладу охорони здоров’я» на базі СЗШ №201.
Заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук В.І.Ковальчук представив на розгляд комісії проект «Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі» (2014-2017 рр.), запропонований до упровадження в навчально-виховному процесі СЗШ №103 м. Києва.
Члени комісії одноголосно ухвалили рішення про схвалення наданих звітів.