Соціологічне дослідження за результатами дослідно-експериментальної роботи «Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі» на основі двох етапів (1.09.2016-01.06.2017 року)
Проект виконується відповідно до наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту № 757 від 13.09.2016 року «Про організацію дослідно-експериментальної роботи «Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі» у загальноосвітніх навчальних закладах».
Науковий керівник проекту – Воротникова І.П., доцент кафедри методики природничо-математичної освіти та технологій, старший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук.
Соціологічне дослідження за результатами двох етапів дослідно-експериментальної роботи «Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі», проводилося ОСВІТНЬОЮ АГЕНЦІЄЮ МІСТА КИЄВА 30 листопада по 5 грудня 2017 року. У дослідженні взяли участь 13 закладів загальної середньої освіти міста Києва. Кількість респондентів становила 285 чоловік, із них 53 учителів; 154 учнів 6-х класів, 78 батьків.
Статистична довідка “Організаційні умови…”