2 грудня 2015 року об 11-00 в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи у навчальних закладах м.Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення восьми експериментальних педагогічних досліджень.
Якунін Я.Ю. Упровадження мультипрофільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах: презентація виступу
Члени експертної комісії ухвалили рішення про затвердження наданих звітів та програм наступних етапів дослідно-експериментальної роботи.
Учасники засідання схвально оцінили результати дослідно-експериментальної роботи за темою «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами (порушення мовлення) через упровадження інклюзивної освіти» ( експериментальна база: СЗШ № 184 та НВК № 141 «ОРТ» Дніпровського району) і рекомендували до подальшого впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів.
Рішенням експертної комісії ухвалено програми дослідно-експериментальної роботи за темами «Інноваційна модель професійного розвитку педагогічних кадрів міста Києва» (Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка) та «Формування здатності молодших школярів до творчої дослідницької діяльності» (СШ І-ІІІ ступенів № 71).
Дослідно-експериментальну роботу за темами «Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток» (СЗШ №90 Печерський район) та “Реалізація технології особистісно-орієнтованого навчання за науково-педагогічним проектом «Росток» (ПШ №312 Деснянський район) завершено в зв’язку із закінченням терміну виконання.