14 травня 2015 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка відбулося засідання експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи у навчальних закладах м.Києва. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення десяти експериментальних педагогічних досліджень.
Сергієнко В.П. «Взаємодія загальноосвітнього та вищого навчального закладів з удосконалення підготовки майбутніх учителів інформатики»: презентація виступу
Хоменко З.І. «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва»: презентація виступу
Долматова Г.С. «Школа здоров’я»: презентація виступу
Бобровський М.В. «Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м.Києва»: презентація виступу
Пащенко О.М. «Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
Доній В.В. «Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація виступу
Антипіна Г.Б. «Викладання природничо-математичних дисциплін на основі інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
Орап В.І. «Розвиток навчальної автономії учнів загальноосвітнього навчального закладу»: презентація виступу
Руденко О.Д. «Розвиток освітнього простору білінгвального навчального закладу в умовах трансформаційних змін»: презентація виступу
Дятленко Н.М. «Педагогічні практики адаптивної освіти дошкільників»: презентація виступу
Учасникам засідання було представлено результати педагогічних експериментальних досліджень із тем: «Взаємодія загальноосвітнього та вищого навчального закладів з удосконалення підготовки майбутніх учителів інформатики», що проводиться у спеціалізованій школі №91 Шевченківського району, «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва» – у Фінансовому ліцеї Подільського району, гімназії №290 Дарницького району, «Школа здоров’я» – у спеціалізованій школі І – ІІІ ступенів №23 Деснянського району, «Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м.Києва» – у ліцеї «Універсум» Шевченківського району, «Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток» – у середній загальноосвітній школі №104 ім. О.Ольжича Оболонського району, «Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток» – у спеціалізованому навчально-виховному комплексі «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад «Лілея» Святошинського району, «Викладання природничо-математичних дисциплін на основі інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток» – у школі І – ІІІ ступенів №160 Дарницького району, «Розвиток навчальної автономії учнів загальноосвітнього навчального закладу» – у спеціалізованій школі №239 Оболонського району, «Розвиток освітнього простору білінгвального навчального закладу в умовах трансформаційних змін» – у спеціалізованій школі №20 Оболонського району.
Члени експертної комісії ухвалили рішення про затвердження більшості наданих звітів та програм наступних етапів дослідно-експериментальної роботи. Доопрацювання потребують звітні матеріали щодо проведення дослідно-експериментальної роботи «Розвиток навчальної автономії учнів загальноосвітнього навчального закладу» – у спеціалізованій школі №239 Оболонського району, «Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток» – у середній загальноосвітній школі №104 ім. О.Ольжича Оболонського району, «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва» – у гімназії №290 Дарницького району м.Києва.
Учасники засідання схвально оцінили результати дослідно-експериментальної роботи «Педагогічні практики адаптивної освіти дошкільників», що проводилася на базі дошкільних навчальних закладів Солом’янського району (ДНЗ №63), Шевченківського району (ДНЗ №82), Печерського району (ДНЗ №152, ДНЗ №273, ДНЗ №377) і рекомендували до подальшого впровадження у навчально-виховний процес дошкільних навчальних закладів.