Засідання міської експертної комісії 04.06.2014 року

images4 червня 2014 року в ІППО КУ імені Бориса Грінченка відбулося засідання міської експертної комісії з проведення дослідно-експериментальної роботи. Порядком денним передбачалося представлення, експертиза й обговорення 8 експериментальних проектів.
Учасникам засідання було представлено заявки і програми дослідно-експериментальних робіт, рекомендовані до відкриття з 2014-2015 навчального року, а саме: «Упровадження елементів дистанційного навчання в рамках проекту «Театральний клас» на базі спеціалізованої школи I-III ступенів №23 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району м. Києва, «Соціально-педагогічні умови організації інклюзивного навчання учнів молодшого шкільного віку зі зниженим зором» – на базі СЗШ №226 та ШДС «Ластівка» Оболонського району м. Києва, «Формування навичок ХХІ століття як основа самовизначення та самореалізації особистості учня» – на базі гімназії №191 ім. П.Г.Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов.

У перебігу засідання присутні ознайомилися з результатами проведення п’яти дослідно-експериментальних робіт. Серед них: «Використання елементів музейної педагогіки у навчально-виховному процесі ДНЗ: створення міні-музею хліба «Від зернини до хлібини», «Створення моделі білінгвального загальноосвітнього закладу», «Розвиток творчих здібностей особистості на основі впровадження принципів науково-педагогічного проекту «Росток», «Застосування діяльнісного методу навчання у викладанні природничо-математичних дисциплін за науково-педагогічним проектом «Росток», «Використання ейдетичних методів навчання з навчальним матеріалом для розкриття та розвитку обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток».
Активний науковий інтерес серед учасників засідання був викликаний доповіддю директора спеціалізованої школи №20 Оболонського району м. Києва Руденко О.Д., яка представила на розгляд комісії результати дослідно-експериментальної роботи з теми: «Створення моделі білінгвального загальноосвітнього закладу», що зумовлено актуальністю реалізації ідей білінгвальної освіти в освітнє середовище навчальних закладів.
У перебігу засідання члени міської експертної комісії та запрошені також мали можливість ознайомитися з реальними здобутками і локальними проблемами, пов’язаними з упровадженням науково-педагогічного проекту «Росток» в освітню практику спеціалізованої школи №307, школи І – ІІІ ступенів №248, школи І – ІІІ ступенів №238 Деснянського району м. Києва.
Члени комісії одноголосно ухвалили рішення про схвалення наданих звітів та завершення дослідно-експериментальних робіт і зв’язку із завершенням термінів реалізації педагогічних експериментів регіонального рівня.

Leave a Reply