13 травня 2014 року на базі НВК №30 «ЕкоНад» відбулися Київські науково-практичні слухання «Діяльність Громадсько-активних шкіл Дніпровського району в контексті освітньо-виховного процесу столиці», на яких були присутні методисти РНМЦ з інноваційної діяльності, заступники директорів Громадсько-активних шкіл міста Києва (координатори ГАШ), науковці Київського університету імені Бориса Грінченка, громадськість Дніпровського району.
З вітальним словом до учасників слухань звернулись Ковальчук В.І., заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент та Сидоренко Н.А., заступник директора науково-методичного центру управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.
Громадсько-активні школи Дніпровського району представили моделі свого розвитку:
Живемо ними і ради них (Гайдей О.Г., заступник директора спеціалізованої школи №234 з поглибленим вивченням економіки та права);
Створення навчально-виховної системи ГАШ через використання потенціалу ШПРН (Головацька Г.І., заступник директора спеціалізованої школи №120 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу);
Діяльність педагогічного колективу школи із створення моделі громадсько-активної школи для оволодіння ключовими життєвими компетенціями (Максименко І.А., заступник директора спеціалізованої школи №129 з поглибленим вивченням англійської мови);
Школа як осередок культурно-просвітницького розвитку громади (Кожушко Є.В., заступник директора середньої загальноосвітньої школи №103);
Особливості реалізації завдань громадсько-активної школи через проектно-цільову систему (Донська Л.Б., директор навчально-виховного комплексу №30 «ЕкоНад»);
У другій частині Слухань представники батьківської громади НВК №30 «ЕкоНад» презентували Дайджест річного проекту «У моєму родоводі – гордість нашого народу».
На завершення зустрічі учасники мали змогу задавати питання науковому керівнику проекту Ковальчуку Василю Івановичу.