Розбудова Громадсько-активних шкіл у Києві

4644444442 квітня 2014 року на базі спеціалізованої школи I – III ступенів №23 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва відбувся міський семінар «Шляхи реалізації науково-дослідницької роботи «Громадсько-активна школа» в умовах проекту «Школа повного року навчання».
На захід було запрошено координаторів дослідно-експериментальної роботи «Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі», які працюють в освітніх закладах м.Києва. Участь у семінарі також взяли наукові керівники дослідно-експериментальної роботи, над якими працює школа: Людмила Леонідівна Хоружа, проректор із наукової роботи, доктор педагогічних наук, професор, яка є науковим керівником дослідно-експериментальної роботи «Вдосконалення змісту та методики реалізації навчально-виховного процесу в рамках проекту «Школа повного року навчання», а також Василь Іванович Ковальчук, заступник директора з науково-методичної роботи ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент – науковий керівник проекту «Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі».

1162Для вивчення досвіду закладу на семінар завітала Людмила Олександрівна Базиль, завідувач лабораторії НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент, а також майбутні соціальні педагоги, студенти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Учасники семінару ознайомилися з напрямками дослідно-експериментальної роботи, над якими працює педагогічний колектив спеціалізованої школи: створення умов для самовираження кожного учня; забезпечення взаємодії з сім’єю щодо питань виховання і освіти дітей; збереження їх здоров’я; сприяння вільному вибору учнями видів навчально-виховної діяльності, що формують мотиваційну сферу, розвивають творче мислення; оновлення змісту навчання та виховання шляхом створення авторських інноваційних програм та нових концепцій викладання предметів та виховної діяльності; використання нових освітніх технологій. Це лише декілька завдань, які вдало вирішуються в рамках дослідно-експериментальної роботи у цьому закладі.
Зустріч складалася з двох частин. Протягом першої частини усі присутні відвідали два майстер-класи «Школа здоров’я» та «Театральний клас», а також ознайомилися з теоретичними засадами впровадження проектів «Школа повного року навчання» та «Громадсько-активна школа». У другій частині учні спеціалізованої школи I–III ступенів №23 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району Києва продемонстрували казку-мюзикл «Золотий ключик від країни Щастя».

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA DSCN1433
DSCN1338 DSCN1117

 

Leave a Reply