Навчально-практичний тренінг «Міжнародні стандарти якості діяльності громадсько-активної школи»

0990097З 31 жовтня по 1 листопада 2013 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка за сприяння ВФ «Крок за кроком» проводився навчально-практичний тренінг «Міжнародні стандарти якості діяльності громадсько-активної школи».
Мета проведення тренінгу: ознайомити учасників дослідно-експериментальної роботи, які працюють за темою «Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі» із Міжнародними стандартами оцінювання якості діяльності громадсько-активної школи.
Завдання тренінгу:

  • підвищити обізнаність представників ГАШ у питанні впровадження міжнародних стандартів якості діяльності ГАШ;
  • допомогти представникам ГАШ отримати знання і навички щодо проведення самооцінювання якості діяльності громадсько-активної школи на базі навчального закладу;
  • сприяти отриманню знань і навичок щодо підготовки та впровадження планів розвитку ГАШ.

У тренінгу брали участь 35 зацікавлених осіб із 14 експериментальних навчальних закладів м.Києва.

  • План дій
  • План розвитку
  • Міжнародні стандарти якості діяльності громадсько-активної школи
  • Пам’ятка координатору
  • Пам’ятка фасилітатору
  • Протокол самооцінювання
  • Форма списку
  • Фасилітація в процесі самооцінки: презентація
  • Міжнародні стандарти якості діяльності громадсько-активної школи: презентація
    Фоторепортаж

Під час тренінгу були опрацьовані наступні питання:

  1. Надано загальний огляд Міжнародних стандартів якості діяльності громадсько-активної школи.
  2. Детально розглянуті стандарти: «Лідерство», «Партнерство», «Соціальна інклюзія», «Навчання впродовж усього життя», «Послуги», «Волонтерство», «Залучення батьків», «Розвиток громади», «Шкільна культура».
  3. Ознайомлено з уміннями і навичками фасилітації в процесі самооцінки.
  4. Змодельовано процедуру проведення самооцінки.
  5. Сплановано подальші кроки:
  • планування програми дій;
  • проведення двох етапів самооцінювання ГАШ;
  • підготовка звіту про виконання завдань практичної частини.

Також, під час проведення тренінгу 10 громадсько-активних шкіл презентували свої моделі трансформації шкіл в ГАШ. З презентаціями можна ознайомитись на сайті Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Найбільше зацікавлення учасники тренінгу проявили (з аналізу анкет) до питань:

  • Проведення процедури самооцінювання (90% учасників тренінгу проявили зацікавлення);

 

231 234
233 232
  • Опрацювання міжнародних стандартів: детальний розгляд і застосування на практиці (70%);
240 239
238 237
235 236
  • Презентація досвіду шкіл щодо трансформації в ГАШ (65%).
242 241

Відгуки учасників тренінгу:
   «…даний семінар дав прекрасну можливість отримати потрібну та цікаву інформацію щодо діяльності ГАШ, проведення самооцінювання…»;
   «…тренінг сподобався. Отримано багато цікавої інформації, приємне спілкування з керівниками Проекту, які допомагали детальніше розібратися в усіх положеннях, на практиці розібратися з процедурою самооцінювання…»;
   «…сподобалась гарна підготовка тренерів, повне виконання програми, досягнуті цілі, що були поставлені на початку тренінгу. Доброзичливе дружнє ставлення до учасників викликає бажання співпрацювати…»;
   «…вважаю, що такі семінари потрібні для самовдосконалення, для отримання нової, корисної інформації…»;
   «…отримала ідеї щодо практичного впровадження експерименту. Методика викладання матеріалу доступна і зрозуміла. Дякую викладачам (тренерам) Ларисі та Світлані!..»;
   «…велика подяка за надання можливості в практичній тренінговій формі попрацювати з колегами!..».

Проведення тренінгу забезпечили:
Ткаченко Лариса Миколаївна – тренер ВФ «Крок за кроком»; старший викладач кафедри управління освітою, завідувач центру моніторингу якості освіти Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Королюк Світлана Вікторівна – тренер ВФ «Крок за кроком», завідувач кафедри менеджменту освіти Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського.
Ковальчук Василь Іванович – заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, науковий керівник проекту «Впровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі».
Ворон Марина Василівна – координатор освітніх проектів Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», консультант проекту.

243

Leave a Reply