29 жовтня 2013 року в спеціалізованій школі №120 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу Дніпровського району відбувся семінар для заступників директорів шкіл на тему «Педагогічний експеримент «Школа повного року навчання» як засіб розбудови школи». Мета цього семінару – подати звіт про результати та досягнення колективу школи під час психолого-педагогічного експерименту 2008-2013 років «Школа повного року навчання».
- В.Л.Почтар. Управління інноваційними процесами в «Школі повного року навчання»: презентація
- Т.О.Яковлева. Психологічний супровід експерименту «Школа повного року навчання»: презентація
- Т.В.Храпачевська. Активізація дослідницької діяльності учнів шляхом самостійної, дослідницької, проектної, творчо-пошукової роботи із застосуванням універсальних інформаційних технологій: презентація
- А.І.Головацька. Відкрите освітньо-виховне середовище громадсько-активної школи «Школа повного року навчання»: презентація
Серед учасників семінару: Василь Іванович Ковальчук – заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, Галина Василівна Шапаренко – старший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії педагогічного експерименту та інновацій, Наталія Анатоліївна Сидоренко – методист з питань інноваційної діяльності та міжнародного співробітництва науково-методичного центру Дніпровського управління освіти, 54 заступники директорів шкіл з НВР.
Весь спектр завдань експерименту очікуваних результатів був ґрунтовно висвітлений у виступах, директора школи Валентини Леонтіївни Почтар «Управління інноваційними процесами в «Школі повного року навчання», психолога школи Тетяни Олексіївни Яковлевої «Психологічний супровід експерименту «Школа повного року навчання», заступника директора з навчальної роботи Тетяни Віталіївни Храпачевської «Активізація дослідницької діяльності учнів шляхом самостійної, дослідницької, проектної, творчо-пошукової роботи із застосуванням універсальних інформаційних технологій», заступника директора з науково-методичної роботи Антоніни Миколаївни Титаренко «Модель додаткової освіти, інтегрованої з основною, в умовах експерименту «Школа повного року навчання», заступника директора з виховної роботи Ганни Іванівни Головацької «Відкрите освітньо-виховне середовище громадсько-активної школи «Школа повного року навчання». Назви доповідей говорять самі за себе: школа знаходиться в безперервному розвитку, під час якого дружній колектив учнів, педагогів та батьків творить нове обличчя нової школи. Нові експерименти попереду.
…А експеримент «Школа повного року навчання» успішно завершено. «Нехай дорога, обрана нами, буде дорогою відкриттів, цікавих знахідок, перемог!»
А.І.Головацька. Відкрите освітньо-виховне середовище громадсько-активної школи «Школа повного року навчання» from Інститут післядипломної педагогічної освіти КУБГ