Інноваційні проекти столичної освіти

113Стає майстром педагогічної праці звичайно той, хто відчув себе дослідником. (В.О. Сухомлинський)

Становлення нової освітньої системи, орієнтованої на входження України до єдиного світового освітнього та інформаційного простору супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії та практиці навчально-виховного процесу. Столична школа – живий організм, що тонко реагує на зміни в суспільстві, освіті, науці. І якщо донедавна вона слугувала засобом «створення» людини, «підігнаної» до потреб суспільства, то нині формує особистість, здатну цінувати й творити нове суспільство. Нова школа Києва – це школа вільного вибору: для батьків, дітей і педагогів. На сьогодні не лише навчальні заклади нового типу, а й традиційні все більше поглиблюють свою інноваційну складову, вдаються до педагогічних експериментів, змінюючи тим самим пріоритети змісту освіти та виховання, педагогічні технології, стиль управління школою тощо. Особливістю освітньої системи столичного регіону є її вагомий соціальний, культурний і науковий потенціал, що дає змогу вчасно й фахово реагувати на освітні новації. Відтак, отримавши широкі можливості щодо впровадження педагогічних альтернатив, освітяни міста прагнуть реалізувати найкраще у своїй практичній діяльності. Сьогодні в 156 загальноосвітніх навчальних закладах різних типів і форм власності міста здійснюється апробація 84 експериментальних педагогічних програм (65 на регіональному рівні та 19 на всеукраїнському рівні).

Leave a Reply