Лавриненко Олена Василівна, старший науковий співробітник

ЛавріненкоЛавриненко Олена Василівна, старший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук.
Освіта: повна вища. Закінчила Київський державний університет ім. Т.Г.Шевченка (спеціальність – “хімік, викладач”), “Школу резерву керівників навчальних закладів” при Головному управлінні освіти і науки Київської міської державної адміністрації, державний вищий навчальний заклад “Університет менеджменту освіти” (спеціальність – “менеджмент організацій”, кваліфікація – магістр з менеджменту організацій). З 16.06.2010 – 15.06.2015 здобувач ступеня кандидата педагогічних наук (відділ інновацій та стратегічного розвитку освіти Інституту педагогіки НАПН України). Захистила дисертацію за спеціальністю 13.00.09 – теорія навчання (диплом № ДК 038753 від 29.09.2016 р.). Закінчила Школу освітнього коучингу (EdCoachSchool ГО “Асоціація коучів і фасилітаторів освіти”(2019-2020р.р.)

Досвід роботи: вчитель хімії, організатор, заступник директора з виховної роботи, заступник директора з навчально-виховної роботи, директор школи, ліцею, керівник дослідно-експериментального проекту по створенню моделі інноваційного закладу – “Школи самоосвіти”, методист науково-методичного центру професійного розвитку Інституту суспільства, викладач на Програмі підвищення кваліфікації керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва ІППО, викладач кафедри державного управління та управління освітою Інститут суспільства, старший викладач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти й виховання ІППО, доцент кафедри освітнього лідерства ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка.
Педагогічний стаж – 40 років, з них 23 роки – управлінського досвіду.
Розробляла робочі навчальні програми та проводила майстер-класи з актуальних питань самоосвіти та самоосвітньої діяльності учнів та педагогів, професійного та особистісного зростання педагогів (формування та розвиток професійної компетентності педагога засобами самоосвіти, самоосвітня діяльність як аспект інноваційного розвитку організаційної культури навчального закладу, самоосвіта педагога-суть, основні підходи та сучасні інструменти, коучинг-підхід в освіті, тощо) для слухачів Програми підвищення кваліфікації керівних кадрів ЗНЗ м. Києва. Проводила виїзні сесії та майстер-класи за запрошеннями керівників ЗНЗ м. Києва.
Автор 5 статей у фахових періодичних виданнях, 14 наукових праць за темою дисертації, один навчальний посібник.

Відзнаки, подяки: Відмінник освіти України (2002р.), Подяка Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації (2007 р.), Почесна грамота Міністерства освіти і науки України (2007 р.)

Коло наукових інтересів: самоосвіта, самоосвітня діяльність, організація самоосвітньої діяльності, саморозвиток, організаційна культура навчального закладу, освітній коучинг, інструменти освітнього коучингу, самокоучинг

Leave a Reply