Засідання міської експертної комісії 27 січня 2017 року
- СЗШ №256. Про хід і результати етапу реалізації експериментального дослідження за темою «Формування професійної орієнтації учнів у процесі викладання спеціального курсу «Надра земні (основи геології)» у середній загальноосвітній школі»
- СЗШ №279. Морально-духовний розвиток учнів 5-9 класів на основі впровадження курсу «Християнська етика в українській культурі»
- Звіт про результати дослідно-експериментальної роботи за темою: «Упровадження елементів музейної педагогіки в навчально-виховну роботу сучасного ДНЗ» за 2014-2015 н.р.
- Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі
- Модель Центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства
- СШ №53. Звіт про хід і результати експериментального дослідження за темою «Школа повного дня» на організаційно-формувальному етапі
Засідання міської експертної комісії 21 грудня 2016 року
Засідання міської експертної комісії 30 листопада 2016 року
- СШ №233. Про хід і результати експериментального дослідження “Соціально-педагогічні аспекти організації інклюзивної освіти…”
- СШ №245. Організаційно-педагогічні умови художньо-естетичного розвитку учнів основної школи
- СШ №247. Упровадження мультипрофільного навчання в старшій школі
- ДНЗ №34. Звіт про проведення підготовчого етапу дослідно-експериментальної роботи за темою: “Виховуємо киянина”
- ДНЗ №565. Звіт щодо перебігу підготовчого етапу впровадження регіональної парціальної програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я – киянин»
- ДНЗ №696. Звіт про проведення дослідно – експериментальної роботи за темою «Виховуємо киянина» на основі впровадження регіональної парціальної програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я – киянин»
- ДНЗ №762. Презентація звіту «Я – Киянин»
- ДНЗ №17. Виховуємо киянина
- ДНЗ №696. Дослідно-експериментальна робота на основі впровадження регіональної парціальної програми розвитку дітей старшого дошкільного віку “Я – киянин”
- СЗШ №9. Упровадження мультипрофільного навчання в СЗШ
- А.М.Гончаренко. Звіт про результати і перебіг підготовчого етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Виховуємо киянина» на основі впровадження регіональної парціальної програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Я – киянин»
- СШ №252. Упровадження мультипрофільного навчання в СЗШ
- ДНЗ №688. Звіт про результати підготовчого етапу дослідно-експерементальної роботи за темою «Виховуємо киянина»
- СШ №251. Упровадження мультипрофільного навчання в СЗШ
- СШ №202. Упровадження мультипрофільного навчання в ЗНЗ
Засідання міської експертної комісії 26 жовтня 2016 року
- С.В. Агафонова, методист Деснянського РНМЦ. Модель методичного Центру відкритої освіти з програмування та веб-дизайну в середній школі Презентація виступу.
- Н.М. Нікуленкова, директор спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат № 16. Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи Презентація виступу.
- Засідання міської експертної комісії 14 травня 2015 року
- Сергієнко В.П. «Взаємодія загальноосвітнього та вищого навчального закладів з удосконалення підготовки майбутніх учителів інформатики»: презентація виступу
- Хоменко З.І. «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва»: презентація виступу
- Долматова Г.С. «Школа здоров’я»: презентація виступу
- Бобровський М.В. «Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м.Києва»: презентація виступу
- Пащенко О.М. «Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
- Доній В.В. «Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація виступу
- Антипіна Г.Б. «Викладання природничо-математичних дисциплін на основі інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
- Орап В.І. «Розвиток навчальної автономії учнів загальноосвітнього навчального закладу»: презентація виступу
- Руденко О.Д. «Розвиток освітнього простору білінгвального навчального закладу в умовах трансформаційних змін»: презентація виступу
- Дятленко Н.М. «Педагогічні практики адаптивної освіти дошкільників»: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 21 квітня 2015 року
- Куц В.М. «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах ЗНЗ»: презентація виступу
- Цимбалюк О.А. «Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня як закладу інноваційного типу розвитку»: презентація виступу
- Кочерга О.В. «Вплив баламетрики на психофізичний розвиток дітей із особливими освітніми потребами у навчально-корекційному процесі»: презентація виступу
- Кондратенко Н.Г. «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах ЗНЗ»: презентація виступу
- Загородня В.М. «Упровадження мультипрофільного навчання у старших класах ЗНЗ»: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 12 лютого 2015 року
- Долматова Г.С. «Театральний клас»: презентація виступу
- Хоменко З.І. «Психолого-педагогічне забезпечення особистісно-зорієнтованої освіти на засадах гуманної педагогіки в загальноосвітньому навчальному закладі»: презентація виступу
- Гмиря Г.В. «Допрофесійна та допрофільна підготовка учнів у медичних профільних класах та класах із поглибленим вивченням природничих наук в умовах співпраці загальноосвітнього навчального закладу, вищого навчального закладу та закладу охорони здоров’я»: презентація виступу
- Піпченко Т.С. «Використання елементів музейної педагогіки в навчально-виховному процесі СШДС «Кияночка»: презентація виступу
- Нікуленкова Н.М. «Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи»: презентація виступу
- Красікова Г.І. «Морально-духовний розвиток учнів 5-9 класів на основі впровадження курсу «Християнська етика в українській культурі»: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 15 січня 2015 року
- Матусевич Г.В. Упровадження відкритої освіти у навчально-виховний процес вечірньої спеціальної школи: презентація виступу
- Прибильська Н.В. Формування інноваційного освітнього простору української моделі початкової школи Монтессорі: презентація виступу
- Козлова Т.В. Проектування змісту і структури ЕНКК для учнів початкової школи: презентація виступу
- Карпінська М.Ю. Психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу з предметним викладанням у початковій школі: презентація виступу
- Снопко І.В. Психолого-педагогічний супровід дітей із особливими потребами (порушення мовлення) у загальноосвітніх навчальних закладах: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 11 грудня 2014 року
- Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі: презентація виступу
- Розвиток інтелектуальної складової особистості учня початкової та основної школи на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
- Психолого-педагогічний супровід дітей із особливими потребами (порушення мовлення) у загальноосвітніх навчальних закладах: презентація виступу
- Моніторинг діяльності навчального закладу «Школа повного дня»: презентація виступу
- Умови розвитку інтелектуально обдарованих дітей в інноваційному освітньому просторі Оболонського району: презентація виступу
- Психолого-педагогічне управління навчальною діяльністю соціально-занедбаних учнів та учнів із затримкою психічного розвитку в умовах середньої загальноосвітньої школи: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 13 листопада 2014 року
- О.М.Кузовенкова. «Упровадження елементів дистанційного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів»: презентація виступу
- Л.О.Кухар. «Профільне навчання на основі індивідуального вибору учнем траєкторії свого розвитку»: презентація виступу
- І.М.Марушенко. «Психолого-педагогічні та методичні основи побудови навчання як цілісного творчого процесу на основі принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація виступу
- Ю.Ю.Лобанова. «Розвиток творчого потенціалу дитини молодшого шкільного віку з урахуванням її індивідуальних можливостей та нахилів за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 30 вересня 2014 року
- О.І.Іванова. Мережева модель профілізації старшої школи в умовах інноваційного розвитку сучасної освіти (СЗШ №27, 95, 175): презентація виступу
- Н.М.Нікуленкова. Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи: презентація виступу
- І.П.Воротникова. Модель столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства: презентація виступу
- Н.К.Лебідь. Розкриття і розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників: презентація виступу
- О.І.Буковська. Формування ключових і предметних компетентностей учнів у навчально-виховному процесі школи повного дня: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 20 серпня 2014 року
- Ходацька О.М. «Формування та розвиток духовного потенціалу учнів 5-9-х класів на уроках гуманітарного циклу»: презентація виступу
- Цимбал Л.Я. «Психолого-педагогічний супровід дітей зі зниженим зором у класах із інклюзивним навчанням в умовах загальноосвітньої школи»: презентація виступу
- Долматова Г.С. «Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі»: презентація виступу
- Фунікова В.М. «Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на розвиток інтелектуальних здібностей особистості за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 17 червня 2014 року
- Руденко О.Д. «Розвиток освітнього простору білінгвального навчального закладу в умовах трансформаційних змін»: презентація виступу
- Козлова Т.В. «Проектування змісту і структури електронного навчально-книжкового комплексу з української мови для учнів початкової школи»: презентація виступу
- Гонтар І.М. «Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі»: презентація виступу
- Мартиненко О.А. «Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток природничо-математичних компетентностей учнів за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
- Царькова Т.Ю. «Формування загальнонавчальних компетентностей учнів за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 4 червня 2014 року
- Долматова Г.С. «Упровадження елементів дистанційного навчання в рамках проекту «Театральний клас»: презентація виступу
- Трейтяк А.О. «Соціально-педагогічні умови організації інклюзивного навчання учнів молодшого шкільного віку зі зниженим зором»: презентація виступу
- Литвинчук О.В. «Розвиток творчих здібностей особистості на основі впровадження принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація виступу
- Галабурда Л.П. «Застосування діяльнісного методу навчання у викладанні природничо-математичних дисциплін за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
- Руденко О.Д. «Створення моделі білінгвального загальноосвітнього закладу»: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 19 травня 2014 року
- Ю.Г.Ніцу. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі: презентація виступу
- О.Л.Антонюк. Інтеграція освітнього та реабілітаційного процесів для учнів із порушенням опорно-рухового апарату в умовах початкової школи: презентація виступу
- Т.В.Мироненко. Формування інтегрованих уявлень учнів про навколишній світ за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
- І.В.Корнійчук. Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на формування та розвиток обдарованості дитини на основі реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація виступу
- Л.А.Кузьменко. Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на розкриття та розвиток інтелектуальних здібностей особистості за науково-педагогічним проектом «Росток»: презентація виступу
- Н.І.Бережна. Формування особистості учня, здатної до самореалізації, на основі впровадження принципів науково-педагогічного проекту «Росток»: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 22 квітня 2014 року
- Т.В.Козлова. Проектування та апробація сценаріїв модульно-розвивальних занять із української мови (ліцей №157 Оболонського району): презентація виступу
- Т.І.Рачук. Упровадження модульно-рейтингової системи в навчально-виховний процес «гімназії – школи повного дня» (гімназія біотехнологій №177 Солом’янського району): презентація виступу
- А.С.Мішина. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі (СЗШ №184 Дніпровського району): презентація виступу
- Н.О.Сергієнко. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі (НВК №167 Дніпровського району): презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 26 березня 2014 року
- Т.О.Піроженко. Соціально-педагогічні умови впровадження технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку» в дошкільних навчальних закладах: презентація виступу
- І.В.Олійник. Рівневе навчання та рівнево-ступеневе оцінювання: презентація виступу
- Т.С.Пипченко. Використання елементів музейної педагогіки в навчально-виховному процесі СШДС «Кияночка»: презентація виступу
- О.М.Філіпчук. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі: презентація виступу
- О.А.Цимбалюк. Організаційно-педагогічні умови розбудови білінгвальної спеціалізованої школи І ступеня як закладу інноваційного типу розвитку: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 22 січня 2014 року
- І.В.Погосян. Школа повного дня (на базі СЗШ №275): презентація виступу
- Ю.В.Корцова. Школа повного дня (на базі СШ №307): презентація виступу
- О.М.Костенко. Віртуальний клас як комп’ютерно-орієнтоване навчальне середовище загальноосвітнього навчального закладу (на базі СШ №210): презентація виступу
- В.І.Ковальчук. Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі: презентація виступу
- О.Л.Власюк. Розроблення моделі впровадження інтегративно-діяльнісного підходу до вивчення природничо-математичних дисциплін за науково-педагогічним проектом «Росток» (на базі СШ №202): презентація виступу
- Г.В.Гмиря. Допрофесійна та допрофільна підготовка учнів у медичних профільних класах та класах із поглибленим вивченням природничих наук (на базі СЗШ №201): презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 18 грудня 2013 року
- В.Л.Почтар. «Школа повного року навчання» на базі СШ №120: презентація виступу
- О.В.Гаджилова. «Школа повного дня» на базі СШ №53: презентація виступу
- О.М.Осітнянко. «Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток» на базі НВК №240 «Соціум»: презентація виступу
- Л.А.Кузьменко. «Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на розкриття та розвиток інтелектуальних здібностей особистості за науково-педагогічним проектом «Росток» на базі СЗШ №250: презентація виступу
- Л.В.Ярошенко. «Вплив інтегративно-діяльнісного підходу на розкриття та розвиток інтелектуальних здібностей особистості за науково-педагогічним проектом «Росток» на базі СЗШ №251 ім. Хо Ші Міна: презентація виступу
- В.І.Орап. «Розвиток навчальної автономії учнів загальноосвітнього навчального закладу» на базі СШ №239: презентація виступу
- О.М.Перехейда. «Моніторинг діяльності навчального закладу «Школа повного дня» на базі гімназії «Ерудит»: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 20 листопада 2013 року
- Упровадження елементів дистанційного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва: презентація виступу
- Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток» на базі СЗШ №104 ім. О.Ольжича: презентація виступу
- Реалізація інтегративно-діяльнісного підходу в навчально-виховному процесі початкової та основної школи на основі принципів науково-педагогічного проекту «Росток» на базі CСЗШ №264: презентація виступу
- Формування загальнонавчальних компетентностей учнів за науково-педагогічним проектом «Росток» на базі ліцею «Еко» №198: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 25 вересня 2013 року
- О.М.Топузов. Формування ключових і предметних компетентностей учнів у навчально-виховному процесі школи повного дня: презентація виступу
- О.Я.Митник. Формування творчої самостійності учнів у межах навчально-виховного процесу ліцею «Престиж»: презентація виступу
- Л.О.Кисельова. Морально-духовний розвиток учнів 5-9 класів на основі впровадження курсу «Християнська етика в українській культурі»: презентація виступу
- Я.Ю.Якунін. Упровадження мультипрофільного навчання в середній загальноосвітній школі: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 11 червня 2013 року
- Л.І.Моргун. Формування професійної орієнтації учнів у процесі викладання спеціального курсу «Надра земні (основи геології)» у СЗШ: презентація виступу
- Т.А.Манько. Педагогічні умови формування самоповаги старших підлітків у школі-інтернаті: презентація виступу
- С.М.Волянська. Розвиток проектної компетентності учнів засобами інтерактивного навчання: презентація виступу
- В.Б.Коморна. Соціально-педагогічні аспекти організації інклюзивної освіти дітей зі зниженим слухом в умовах основної та старшої школи: презентація виступу
- А.В.Прутас. Про завершення дослідно-експериментальної роботи “Школа повного дня”: презентація виступу
- А.Д.Цимбалару. Проектування освітнього простору початкової школи Ліцею міжнародних відносин №51 як організаційно-педагогічна умова його інноваційного розвитку: презентація виступу
- О.С.Рогозянський. Соціально-педагогічні умови впровадження «ПЗ технологій» у ДНЗ: презентація виступу
- О.М.Балакшина. Тьюторська підтримка у сучасній школі: презентація виступу
Засідання міської експертної комісії 6 лютого 2013 року
- Г.С.Кондрук. Віртуальний клас як комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище ЗНЗ (СШ №210): презентація виступу (360 Кб)
- Г.С.Долматова. Удосконалення змісту та методики реалізації навчально-виховного процесу «Школи повного року навчання» (СШ №23): презентація виступу (5,70 Мб)
- Н.З.Софій. Упровадження моделі громадсько-активної школи в загальноосвітньому навчальному закладі: презентація виступу (1,30 Мб)
- Впровадження дослідно-експериментальної роботи за темою: «Школа повного року навчання» на базі СШ №23: презентація виступу (8,93 Мб)
- Виконання експериментальної програми «Школа повного року навчання» на базі СЗШ №279: презентація виступу (11 Мб)
- Педагогічний експеримент «Школа повного дня» (ліцей «Престиж»): презентація виступу (2,70 Мб)
Засідання міської експертної комісії 29 серпня 2012 року
- Порядок денний засідання міської експертної комісії
- «Школа повного дня» в закладах Деснянського району
- Використання елементів музейної педагогіки у навчально-виховному процесі ДНЗ
- Профорієнтація учнів під час викладання спецкурсу «Надра земні»(основи геології)
- Дослідно-експериментальна робота «Школа повного дня» на базі СЗШ №53
- Упровадження елементів дистанційного навчання у ЗНЗ м.Києва
Засідання міської експертної комісії 8 червня 2012 року
- Г.П.Подольна. «Реалізація інтегративно-діяльнісного підходу в навчально-виховному процесі початкової та основної школи на основі принципів науково-педагогічного проекту «Росток» (ССЗШ № 264)
- Т.А.Борзенкова. «Технологічне забезпечення індивідуалізації навчання учнів в умовах гімназії» (гімназія № 136)
Засідання міської експертної комісії 21 березня 2012 року